Založ si blog

MDŽ

Milí čitatelia. Veľmi ma potešil váš záujem. Ak mi chcete poslať odkaz, kliknite vpravo pod autor na nezábudka.

                                                                

Iveta túži po slušnom chlapcovi, ktorý by ju mal úprimne rád.
Cez telefón sa zoznámila s Romanom. Nebol triezvy, mal dvojzmyselné reči.
Machroval: „Zajtra prídem.“
„Niekto ťa pozval?“ pýta sa Iveta.
„Musím sa osobne presvedčiť, či máš naozaj čestné modré oči, ako si tvrdila.“
„Neveríš mi?“ urazila sa.
„Vieš ako sa hovorí:“ Dôveruj, ale preveruj.“
Zavolal aj na druhý deň.
„Prepáč tie včerajšie reči. Ani si nepamätám, čo všetko som potáral.“
„Dozvedela som sa veľa zaujímavých vecí.“
„Môžem ťa o niečo poprosiť?“ opýtal sa.
„Nemožné na počkanie, zázraky do troch dní, “ zavtipkovala Iveta.
„Potrebujem ráno zobudiť do školy.“
„A čo som ja budík?
„Nebude to zadarmo. A keď ma zobudí tvoj zamatový hlas, určite sa mi bude celý deň dariť.“
Iveta si ako každá potrpí na lichôtky a Roman nimi vôbec nešetrí.
Na druhý deň zažila Iveta prekvapenie. On vážne prišiel a doniesol jej kytičku snežienok k MDŽ.
Ponúkla ho orieškami a sušienkami. Celkom sa jej páčil.
Roman hovorí: “ Som tvoj dlžník za to zobudenie. Pozývam ťa do cukrárne.“
Toto Iveta nečakala. S radosťou pozvanie prijala.
V cukrárni jej nechutili len sladké zákusky. Jeho bozky boli sladšie.
Šepkal: „To sú úroky.“
Ona sa bráni: „Nepredplácaj toľko dopredu.“
„Chcem si ťa poistiť“, usmieva sa on.
„Ty sa nebojíš“? napadne Ivetu.
„Čoho?“ nechápe Roman.
„Že za takúto odmenu ťa budem chcieť budiť každý deň.“ odpovie ona.
„Bolo by to nádherné,“ zasníva sa on. „Ale najlepšie by bolo osobne.“
„Nerozumiem“, nechápe Iveta.
„To znamená, že by si ráno ležala vedľa mňa“, vysvetľuje on.
„To by bolo drahšie“, pokračuje Iveta v hre.
„Ako to myslíš?“ zasa nechápe Roman.
„Berme to tak, že bozky sú drobné mince, a ja by som chcela papierové bankovky.“
„Nema problema“ , poteší sa Roman.
„Len či som si vybrala dobrú banku“, váha Iveta.
„Tú najlepšiu“, sľubuje on.

Test z lásky

09.03.2024

„Mamina, musíš sa dať otestovať.“ hovorí Andrea. „Prečo?“ pýta sa Alica. „Bola si na infekčnom a mohla si tam chytiť koronu. Kamilova babka má 80 rokov, pre ňu by bolo smrteľné nakaziť sa.“ vyhlási Andrea. „Nebola som na infekčnom oddelení, ale v ambulancii. V čakárni nikto [...]

Výročie

02.03.2024

Vážení čitatelia, včera- 1. marca- oslávila nezabudka 3 rôčky. Je to aj vďaka vám. Teší sa na vaše komentáre.

Zákruty života

24.02.2024

Bola to veľká sláva v dedine , keď si švárny Juraj bral za ženu svoju vyvolenú Marienku. Ženích bol vysoký ako jedľa, nevesta krásna ako obrázok. Život nie je len veselie, ale aj tvrdá práca. S láskou ide všetko. Časom do rodiny pribudli deti. Ich šťastie však netrvalo dlho. Pri pôrode najmladšej dcérky Maryšky milovaná Marienka zomrela. Čo si počne [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 241285x
Priemerná čítanosť článkov: 1885x

Autor blogu

Kategórie