Založ si blog

Myš a kocúr

                                       

Vážení čitatelia,
ak vám táto poviedka niečo pripomína, nie je to „déja vu“. Je to rovnaký príbeh ako v poviedke Kocúr a myš na 2. strane blogu , ale z iného pohľadu.

motto: „Poznala príliš neskoro, ako ho mala rada.“ / z básne M. Válka/

Prečo si ten playboy vybral práve mňa? Niežeby mi to nelichotilo.
Playboy a k tomu cudzinec, to „nemdopadne “ dobre.
Je to pekný muž. Exotický typ, husté, kučeravé čierne vlasy, fičúrske fúziky, šibalské hnedé oči.
Určite mu stačí len kývnuť prstom a každá pribehne šťastím bez seba.
Je dominantný, zvyknutý, že veci idú, ako chce on. Inak sa vie nahnevať.
Výborne tancuje, krásne bozkáva, je galantný, romantický.
Mám určite menej skúseností v láske ako on, preto vyvoláva vo mne ostražitosť.
Pri prvom bozku som uhla hlavou, a tak jeho žiadostivé pery pristáli na mojom líci.
Pritlačil ma k múru, rukami zovrel ako obručou. Metala som sa ako muška v sieti pavúka. Môj odpor bol márny.
Hanbím sa, keď mi prejavuje dôvernosti na verejnosti. Čo si ostatní o mne pomyslia?
Ja som slušné dievča. Aspoň doteraz som bola. Kto ma pozná, neuveril by, ako sa správam.
Snažím sa ho umravniť vetou, ktorú som si pripravila pomocou slovníka: „Nechaj ma na pokoji.“ A ide ma uchytiť, keď mi s úsmevom odpovie:
„Nerozumiem.“
Žeby som to zle pozrela alebo vyslovila? Potom pochopím, že nechce rozumieť.
Hovorí mi, že som jeho ideál, že sa mu páči, lebo je so mnou a veľa ďalších medových slov.
Dobre sa to počúva od takého fešáka. Znie to ako rajská hudba.
Len sa nedať oblbnúť. Nechcem byť len ďalšou trofejou v jeho zbierke. Jedine poslednou.
Aj lásku mi vyznal: „Neuveríš mi, ale ľúbim ťa.“
A ja na to : „Nie, neuverím.“
A obaja klameme.
Pokúša si ma získať rôznymi darčekmi.
Zažívame spolu pekné aj menej pekné chvíle. Niekedy si rozumieme viac, niekedy menej. Jazyková bariéra robí svoje.
Niekedy sme na jednej vlne, niekedy je to vlnobitie.
Uznávam, že občas provokujem.
Raz sme sedeli na deke a pozerali na nočnú oblohu plnú hviezd. Naraz som sa ocitla vo vodorovnej polohe s jeho rukou pod hlavou. Musím uznať, že
to má dobre nacvičené.
Zahlásil: „To bola skúška.“
Aká? Čo si môže dovoliť? Nezmohla som sa na žiadny protest.
Rozprávali sme sa o všetkom možnom. Bolo zaujímavé, že sme si rozumeli, hoci sme hovorili jazykom, ktorý ani pre jedného z nás nebol materinský.
Časom ho beriem ako samozrejmosť. Som si ním istá. Všetci si zvykli, že patríme k sebe.
Užívam si to všetko, a to ešte netuším, že to dlho nepotrvá.
Kamaráti sa mu smejú, ako nechá so sebou „mávať“.
Nepohodli sme sa , ako už viackrát predtým. Hovorí sa: „Láska nehněvaná, není milována.“
On je vznetlivý, potom ho to prejde a znova príde.
Ale čo stalo teraz? Čo také som spravila, že sa už pár dní neobjavil?
Stále čakám. Darmo plačem do vankúša. Som ako bez duše. A čo všetky tie sľuby !
Spomínam si na jeho slová : „Keby som ti chcel ublížiť, mohol som.“
Aj tak mi ublížil ! Rozlámal mi srdce na tisíc čriepkov , ktoré rozryli moju dušu.
Uvedomila som si, že ho ľúbim. Ale je neskoro. Keby prišiel, všetko na svete by som preňho spravila.
Povedala by som mu jeho slovami: „Neuveríš mi, ale ja ťa ľúbim.“ To by sa čudoval.
Zostala mi len fotka, darčeky a spomienky. To mi nikto nevezme.
Tento nerovný súboj som prehrala.
Ale niekedy je prehra výhrou.

Chuťovka po obede

20.04.2024

Doktorka Mirka Kosíková je žena v najlepších rokoch. Je advokátka, venuje sa občianskoprávnym sporom. Sedavé zamestnanie a kilá navyše si vyžiadali svoju daň. Bolesti kolena, ktoré sa zhoršujú. V snahe vyhnúť sa operácii , skúša alternatívne spôsoby liečby. V poslednom čase jej pomáhajú biodermálne nite, ktoré sa pichajú do [...]

Test z lásky

09.03.2024

„Mamina, musíš sa dať otestovať.“ hovorí Andrea. „Prečo?“ pýta sa Alica. „Bola si na infekčnom a mohla si tam chytiť koronu. Kamilova babka má 80 rokov, pre ňu by bolo smrteľné nakaziť sa.“ vyhlási Andrea. „Nebola som na infekčnom oddelení, ale v ambulancii. V čakárni nikto [...]

Výročie

02.03.2024

Vážení čitatelia, včera- 1. marca- oslávila nezabudka 3 rôčky. Je to aj vďaka vám. Teší sa na vaše komentáre.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 129
Celková čítanosť: 245016x
Priemerná čítanosť článkov: 1899x

Autor blogu

Kategórie