Založ si blog

Archív: máj, 2021

Krutá láska

Vážení čitatelia, dúfam, že vás názov neodradí. Je to zaujímavé čítanie. Hovorí sa, že „karma je zdarma“, ale to, čo je zadarmo, za to človek zaplatí najviac.Karmické vzťahy sú zamotané, komplikované, s vnútornou túžbou, s magnetickou príťažlivosťou, ničivé, bolestivé, plné intenzívnych emócií. Je ťažké im porozumieť.Karmický vzťah to je […]

Pokračovanie článku

Láska hory prenáša

Až posledný týždeň medzinárodnej študentskej brigády začal vzťah usmievavej Zuzky zo Slovenska a temperamentného Azata z Kazach-stanu.Pridelili im spoločnú prácu. Keď museli prejsť cez potok, prejavil sa ako gavalier. Chytil ju do náručia a preniesol na druhú stranu.Len sekundu protestovala, ale potom sa nežne pritúlila na jeho mužnú hruď. Keď ju postavil na zem, pozrela […]

Pokračovanie článku

Kúpeľné lásky

Marika ide do kúpeľov s nádejou. Podrobila sa vážnej operácii a odvtedy sa jej dovtedy dobré zdravie začalo kaziť. Rajecké Teplice, hotel Afrodita, to bude jej domov nasledujúci mesiac.Za spolubývajúcu má čipernú dôchodkyňu Boženu. Marika sa onedlho presvedčí, že čiperná je až moc. Pani Božena jej všetko poukazuje a vysvetlí.Marika si vybalí veci, uloží do skrine a […]

Pokračovanie článku

Stará láska nehrdzavie

„Tak som na svadbe“, hovorí si Edita. Žení sa jej prvá láska – Jozef. A koho si berie? Jej najlepšiu/ ? /kamarátku Beátu. Ako sa to mohlo stať?Všetci si mysleli, že Edita a Jozef patria k sebe. Jozefov otec k nim často chodil a pýtal sa Edity:„Tak čo, budeš moja nevesta?“Ona sa vždy začervenala ako pivónia a odpovedala: „Čo ja viem.“ […]

Pokračovanie článku

Kocúr a myš

Milí čitatelia, začína máj – mesiac lásky. Prečo ma to dievča nechce? Niežeby ma odmietala . Tancuje so mnou, nechá sa bozkávať, ale nemôžem ju dostať tam, kam chcem.Stavil som sa, že sa s ňou pomilujem, a vyzerá to tak, že prvýkrát prehrám.Už ma to prestáva baviť. Som zvyknutý, že veci idú tak, ako chcem ja.Kamaráti sa mi smejú, že nechám so sebou […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 240623x
Priemerná čítanosť článkov: 1880x

Autor blogu

Kategórie