Založ si blog

Fotky

                                        

„Drahuška, dnes nemôžem prísť.“ volá Samuel priateľke. „Dcéra so zaťom ma pozvali. Aj vnučku som dávno nevidel.“
„Jasné. Uži si to.“ povie Drahoslava, ale prepadne ju smútok. On má už vnučku a ona nemá ani deti. Ani už mať nebude. Vždy po nich túžila.
Ešteže robí v škôlke. Aspoň cudzím deťom venuje svoju lásku.
Bude dnes sama. Ani sestra nepríde. Zavolá kamarátke Kvete.
Tá je zvedavá: „Volal? Príde?“
Drahuškina odpoveď znie: „Áno. Nie.“
„Asi sa urazil, keď si mu včera povedala, aby nechodil tak často.“ skonštatuje Kveta.
„Som celkom rada“, klame Kvetu aj seba.
Poobede volá Samuel Drahoslave: „Mohol by som predsa prísť podvečer? „
„Je škaredé počasie,“ oponuje Drahuška.
„Sľúbil som ti ukázať album s fotkami. Minule sme pozerali tvoje.“ pripomína Samuel.
„Veď to počká nabudúce“, povie Drahuška.
„Dlho som ťa nevidel.“ nalieha Samko.
„Dva dni je ozaj dlho.“ odpovie Drahuška. „Keď inak nedáš.“
Zvítajú sa objatím a bozkom na líce. Drahuška uvarí čaj, chlebíčky má pripravené.
Začínajú fotkami malého Samka s rodičmi -trocha mu odstávajú uši. Samko školák sa usmieva aj s chýbajúcim zubom,. Samko maturant je fešák.
Samko ženích je sexy. Samko otec je dojemný.
Drahuška svoj obdiv neskrýva.
„Škoda, že sme sa nestretli, keď som bol mladý .“zacnie sa mu.
„Ja som bola vtedy „ditě školoupovinné“. upozorní Drahuška.
„Nemusíš mi stále pripomínať, že som starší.“ nadurdí sa Samuel.
Keď Samuel odíde, píše Drahuška mail Kvete: „Pozerali sme tie fotky. Ako mladý bol fešák.“
Kveta odpíše: „Vidíš. A to stále hovoríš, že nie je tvoj typ. Ten muž, čo sa ti na fotkách páčil, sedel pri tebe, pozeral na teba, má ťa rád. Bol to ten istý človek.“
Drahuška musí uznať, že Kveta má pravdu.

Chuťovka po obede

20.04.2024

Doktorka Mirka Kosíková je žena v najlepších rokoch. Je advokátka, venuje sa občianskoprávnym sporom. Sedavé zamestnanie a kilá navyše si vyžiadali svoju daň. Bolesti kolena, ktoré sa zhoršujú. V snahe vyhnúť sa operácii , skúša alternatívne spôsoby liečby. V poslednom čase jej pomáhajú biodermálne nite, ktoré sa pichajú do [...]

Test z lásky

09.03.2024

„Mamina, musíš sa dať otestovať.“ hovorí Andrea. „Prečo?“ pýta sa Alica. „Bola si na infekčnom a mohla si tam chytiť koronu. Kamilova babka má 80 rokov, pre ňu by bolo smrteľné nakaziť sa.“ vyhlási Andrea. „Nebola som na infekčnom oddelení, ale v ambulancii. V čakárni nikto [...]

Výročie

02.03.2024

Vážení čitatelia, včera- 1. marca- oslávila nezabudka 3 rôčky. Je to aj vďaka vám. Teší sa na vaše komentáre.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 129
Celková čítanosť: 245137x
Priemerná čítanosť článkov: 1900x

Autor blogu

Kategórie