Založ si blog

Vášne 2

                                                        

Henrich a Katka prežili spolu krásne chvíle. Dohodli sa na stretnutí.
Katka hovorí kamarátke Hanke:
„Je to playboy, nepríde.“ Ale v duchu dúfa, že sa mýli.
Nezavolal. Katke začínajú chýbať jeho nežnosti. Ide na dohodnuté rande. Stretne bývalú žiačku, bývalú nepríjemnú kolegyňu. Cíti sa trápne.
Bude sa hanbiť, ale on by sa mal dvojnásobne.
Neprišiel ! Prečo ? Katka je urazená a ponížená.
Chce ho opäť stretnúť. Opäť idú s Hankou na „miesto činu“. Opäť je plno, opäť sedia na chodbe. Opäť je tam Henrich , opäť s dvoma babami.
Katka si pomyslí:
„A ja blbá som si namýšľala, že ma miluje. Som taká kráva nebeská !“
Henrich si ju všimne a pomyslí si:
„Čo tá tu robí?“
Pozdraví, a viac nič !
Katka je opäť sklamaná.
Doma rodičia a v práci kolegovia sa Henricha vypytujú:
„Kedy sa už konečne oženíš? To si ešte žiadnu nenašiel? Si predsa dobrá partia – máš dom, auto.“
Raz to už Henrich nevydrží a povie, že nejakú má.
Rodičia zareagujú:
„Priveď ju.“
Henrich si myslí , že nebude problém nejakú pipku zbaliť a nahovoriť ju na divadielko. Nepodarí sa mu to.
Spomenie si na Katku. Takú milú, vtipnú a peknú babu dávno nestretol. V hlave mu víri:
“ Hovorila, že robí vychovávateľku, ale kde?
Oklamal som ju, neprišiel som na dohovorenú schôdzku.
Nebola tam druhýkrát kvôli mne? Nenamýšľaj si ! „
Volá na všetky školy, až sa mu podarí nájsť ju. Ospravedlňuje sa, prosí, vie, ako na ňu.
Predostrie jej požiadavku rodičov, ktorí túžia spoznať vyvolenú jediného syna.
Katka je šokovaná. Nedokáže sa naňho hnevať. Nedokáže ho nemilovať.
Henrich ju vydiera:
„Moja mama je vážne chorá, zostáva jej len málo času. Chcela by sa dožiť mojej svadby.“
Katka je neoblomná:
„Ja sa ešte nechcem vydávať a už vôbec nie za takého playboya ako si ty.“
V duchu si však praje:
„Chcem, aby si ma miloval.“
Nakoniec Katka súhlasí s návštevou Henrichových rodičov. Zapáči sa im. Sú radi, že si syn dobre vybral. Henrich sa musí snažiť, aby Katku presvedčil, že nie taký donchuan.
Pripomína jej:
„Pamätáš, že sme boli manželia v minulom živote?“
„Na to sa nedá zabudnúť“, odpovie Katka sarkasticky a pokračuje:
„Nemáme my dvaja šťastie. V minulom živote nás rozdelila morová epidémia . Ktovie, čo nás rozdelí teraz.“
Ani jeden z nich netuší, že onedlho vypukne svetová pandémia zvaná korona a vírus menom covid úplne zmení životy ľudí.
Henrich sa pýta:
„Vieš, po čom túžim?“
„To nebude ťažké domyslieť si“, Katka je ironická.
„Áno, aj…“ pokračuje Henrich, „Mohli by sme pokračovať tam, kde sme minule skončili.“
„To nemôžeš myslieť vážne ani omylom“, protestuje Katka.
„Myslel som to tak, že by som bol šťastný, keby si bola mojou ženou aj v tomto živote . Chcem, aby si každý večer usínala v mojom náručí,
chcem sa každé ráno vedľa teba zobudiť.
Chcem stráviť s tebou každú minútu svojho života.
Môj život bez teba nemá ani zmysel, ani cenu.“
Katka odpovie: „Dám ti šancu premeniť to krásne vyznanie na skutočnosť.“

Test z lásky

09.03.2024

„Mamina, musíš sa dať otestovať.“ hovorí Andrea. „Prečo?“ pýta sa Alica. „Bola si na infekčnom a mohla si tam chytiť koronu. Kamilova babka má 80 rokov, pre ňu by bolo smrteľné nakaziť sa.“ vyhlási Andrea. „Nebola som na infekčnom oddelení, ale v ambulancii. V čakárni nikto [...]

Výročie

02.03.2024

Vážení čitatelia, včera- 1. marca- oslávila nezabudka 3 rôčky. Je to aj vďaka vám. Teší sa na vaše komentáre.

Zákruty života

24.02.2024

Bola to veľká sláva v dedine , keď si švárny Juraj bral za ženu svoju vyvolenú Marienku. Ženích bol vysoký ako jedľa, nevesta krásna ako obrázok. Život nie je len veselie, ale aj tvrdá práca. S láskou ide všetko. Časom do rodiny pribudli deti. Ich šťastie však netrvalo dlho. Pri pôrode najmladšej dcérky Maryšky milovaná Marienka zomrela. Čo si počne [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 241283x
Priemerná čítanosť článkov: 1885x

Autor blogu

Kategórie